måndag, februari 23, 2009

"Dina naturliga nyanser"

Jag är ledsen och gråter. Mitt i den misär jag lever i för tillfället kände jag att en reduktion av min fula bajrand i hövvet kanske skulle kunna pigga upp mig- kanske.

Vad får jag för det?

This fucking resultat! 

Jag är en blond människa för helvete, naturligt blond till och med. Tänkte bara liva upp mina slingor med lite guldiga nyanser.
Blir så irriterad!


Detta tyckte jag skulle vara fräscht nu till våren

Vad i helvete skall jag göra? Jag vill inte vara brunett och jag vill ha hår på mitt huvud.
Alltså blonderar jag det tillbaka kommer mitt hår fnasa sönder och försvinna likt ett pappersark i eld.

Detta är helt oacceptabelt, i morgon kommer slinghättan på, det är en sak som är säkert!
Nu slår jag revolt, nu skall det bli blont på riktigt!

Hade vi bott i staterna hade jag blivit miljonär på detta misstag, har gjort allt enligt instruktion. Skall stämma dem!

Ps. Ursäkta mitt språk, jag är vanligtvis en ganska svordomsfri person. Jag har till och med lärt min son sitt första svärord i och med detta. HELVETE! Han kom på en fin visa om detta ord. Sociala nästa!

Inga kommentarer: