måndag, februari 02, 2009

MEN VAD ÄR DET FÖR FEEEEEEEL MED MIG??????

Något allvarligt i alla fall.

Vi var på Universum i dag med mina favoriter; Jennie och Frida

Tänkte passa på att filma lite. KUL!

Visst filmade jag, allt förutom det som var menat för när jag skulle recorda tryckte jag av och tvärt om. Så jag har alltså filmat golvet på Universeum, men det var ju fint.

Det tog 30 minuter för mig att hitta bilen i parkeringshuset. Vilket plan hade jag ställt den på?
Mitt tålamod som är sämst också, stackars mitt barn.

Sover hela tiden. 
Somnade 20.00 igår kväll och vaknade 08.00 denna morgon.
Jag vill hela tiden sova för jag är ständigt trött. Inte bara seg typ utan aptrött. Vill bara sova, fast det hjälper inte. Blir liksom inte piggare. 
På väg hem somnade Basse i bilen, kände för att svänga av, parkera i ett dike och passa på att ta en lur. Sedan kom jag på att vägpirter härjar här i västsverige. 
Camilla, har du börjat läsa om sömn och så än? Vill du ge mig en diagnos? Snälla!?

Kameran kunde jag hantera i alla fall, nästan
fisken
min lilla Friducha
Basse fick rida
Hajgap, Basse va rädd..

Sågfisk och son

Nu skall vi sova, igen. Tredje gången för idag.

4 kommentarer:

. sa...

Bild ett föreställer en KLÖVHANE i alla fall.
HAR DU FILMAT GOLVET??? Du skall se att den dära magiska bulleten hjälper dig ur trötthetens klo.

Chaluda sa...

Jaha det var en fin fisk iaf.. Japp golvet är väl utstuderat idag.. Kommer hitta vägen lätt där inne nästa gång :) Ja kanske skall våga mig på den gyllene med kamrat..

Anonym sa...

tjaa tippar på att en möjlig diagnos skulle kunna vara 'dags-att-hälsa-på-cam-på-östgötaslätten'-syndromet? kan det vara nåt kanske?

SAKNAR DEJ SÅ JAG TRoR JA DÖR!
hehe.. svårt att missa det där? ;)

kärlek /cam

Chaluda sa...

JAAAA Det är det säkert.. Saknar dig jätte mycket. Tänkte komma inom kort, vi får helt enkelt höras om detta :) Puss!!!