söndag, februari 15, 2009

P18

När disken där diskad, golven är putsade och allt är i sin ordning redan 13.00 är man glad.
Min finniga och testosteronsprudlande lillebror snart arton spelade hockeymatch i dag. Jag var överlycklig att få vara med och heja på honom. En annan bra sak med detta är ju att hela släkten brukar infinna sig. Som julafton ungefär fast utan Janssons och ångest.


Kära mor och son (inte mor och son utan mormor och son, såklart)

Lillebror och Basse, trötta efter allt hejande!

Förresten vann de med 9-2, grattis Kings!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey Lotten! Tyckte det var jätte kul att du va med i fredags. Hann inte prata så mkt, jag trodde inte du skulle gå hem så tidigt =) Vi träffas ju aldrig då du jämt jobbar helger ju. Jag har vart ute o promenerat min din syrra o Nico idag. Vi hade de kanonbra! Ha de så bra! Kram Johanna