fredag, februari 27, 2009

Compliments

Jag har känt mig mig pigg och glad idag. Solen skiner och snön är borta, det är en underbar dag!

Gissa varför? Jag har åter igen hittat min forna utsida som blondin.

Har fått flera kommentarer idag, min gladhet har nog strålat bra idag.

* ÅÅh Charlotte vad du är stilig idag
* Charlotte, modell har du testat att bli det?
* Vilken fin gumma ni har på kontoret
* Är det solen som lyser på kontoret eller är det du som lyser upp tillvaron?
* Hallå snygging!

Ja visst får man väl dra lite extra på smilbanden ibland när man får lustiga vitsord.

Imorgon åker jag bil, med min Sibakompis Daniel till Stockholm.
Vi bara miljöåker(spararpengar) tillsammans. Han skall på John Legend, grymma Legend.
Men jag skall ännu bättre få mysa med my Pat hela helgen och måndag tisdag as well.

Inga kommentarer: