torsdag, februari 26, 2009

Dimma

Som ni har förstått är mina blonda dagar är som bortflugna. Mitt liv som blondin bestod av skratt, lycka, vänner, fest, barnafödande och annat trevligt. Många fina minnen alltså. Jag var så lycklig när jag var blond kan man väl säga. Nu såhär i efterhand.

Mina dagar som brunett har varit förfärliga, gråten har varit i halsen ofta, fast egentligen oftare i mina ögon. Regnet har öst ner only for me! Mr Depression(klart det är en man) har varit påtaglig de senaste dagarna och inget har riktigt känts bra. Mina lyckliga dagar har känts som förbi.

Idag blir det en tripp till Freeport där billiga märkeshårprodukter( ja märken är väl alltid bäst) kan inhandlas- silverschampoo, inpackning, leave in och annat som expediten lyckligtvis kommer att kasta på mig. Jag tar ALLT!

Jag skall bli lycklig igen! För mina vänner- det hänger på håret!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha billie du e väl för söt..
Klart att det inte hänger på håret, det sitter i ditt huvud, det är bara att försöka intala dig att brunetter har roligare! =)
Nä men jag förstår vad du menar, jag var ju blond sommar 08 och kännde mig inte "hemma" i det, jag är en brunett, och du är en blondin!!! Men humöret är desamma darling!
Får ringas senare idag. puss puss