onsdag, februari 11, 2009

Kooperativt

När man är trött och glömsk får man offra en del tid.

Brukar ju gymma varje lunch men eftersom jag glömde handla på min regelbundet lediga dag i måndags fick jag ju tvunget göra det idag. Så ingen träning idag, såå jobbigt.
Kan man bli träningsnarkoman efter tre veckor? Har liksom ett stort behov av detta, lite panikkänsla just nu.

I kön på Coop ställer sig gubben bakom mig obehagligt nära så jag blir stressad. I kassan säger killen väldigt glatt "HEJ!" och gubben frågar undrande varför han inte fick ett så glatt hej. "Det är lite skillnad" sa killen lite skämtsamt. Sedan stod de och talade över huvudet på mig hur otroligt snygg och vacker jag var. Men hallå jag stod ju där, säg det till mg då eller bättre -håll käft. Sedan kom gubben, tog tag i min ena axel och sa "det skall du ta som en fin komplimang".

Pyttsan!

Inga kommentarer: