onsdag, februari 18, 2009

Body builder

Man känner sig alltid extra biffig om överkroppen när man kört armar/axlar på gymmet. Ingen skön känsla då jag av naturen ser ut som ett kylskåp med långa pinnben. Eller som att någon stuckit in en galge i skjortan på mig. Underbart att träna i alla fall.

Jag älskar att lyssna av telefonsvararen då folk i tro att jag svarar letar efter mig på andra linjen. Hallå, hallåååååå, hallååååååååååååå! Klick!
Jätteroligt faktiskt.

Idag täcker snö betongen i Sisjön, nää nu vill vi ha sommar. Nu när den har gett oss en liten försmak med sina ljusa dagar.

Hoppas ni tar hand om varandra, och tänk alltid positivt! Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här är det barmark och solen lyser, som en vårdag. Det var t.o.m varmt i solen. Jag satt på en parkbänk på vägen ner till tunnelbanan idag och njöt av solen, de du :)

Anonym sa...

Jag har en utmaning till dig, titta i min blogg :) Puss