tisdag, februari 03, 2009

Facebook

På Facebook har ett roligt fenomen uppstått.

Man skall svara på frågor om sina vänner och samla ihop så kallade silvermynt.
Man får reda på om någon har svarat och vad de svarat (ja eller nej) men inte vem detta är.
Nyfikenheten växer ju såklart och för att se behöver man silver mynt, ni fattar vilken cirkus.

Jag får ändå säga att jag är glad över vad folk tycker om mig.

Fem stycken tycker att jag är snygg, tre har varit intresserade av mig, jag är lojal, jag har bra hygien, jag skulle bry min om någon hamnade i en olycka, jag har inte provat ectasy, jag har ingen personlighetsstörning, jag är inte lösaktig, inte pervers, inte drogat mig med smärtstillande m.m.m.m....HAHAHAA 

Får ju säga att detta är hysteriskt roliga frågor.

Två lustiga svar dock. En tror att jag skulle strippa för pengar? och ha sex med någon på fyllan?
Detta måste vara mycket ytliga vänner som INTE känner mig. 

Inga kommentarer: