lördag, februari 21, 2009

Bloody Mary!

Man kan säga att jag har fått smaka på lite leukocyter, erytrocyter och en skvätt trombocyter såhär på morgonkvisten. Proteinrik start kan man väl säga.

Näsblod!
Flög upp ur Matildas(den morgonpigga stollens) säng på morgonen. Trodde hon hade övergett mig.
Annars måste jag ju ligga kvar en kvart som en lytt jäkel innan jag kan resa mig.
Därav näsblodet tror jag, min kropp var inte beredd på detta. Inget nosepicking i alla fall, tror jag inte. Fast jag drömde i och försig att jag grävde efter skatter i natt. Hitta bara skit.

Så nu sitter jag ensam i Matildas fina lägenhet och kokar ägg, som suppliment.

Siba idag och senare det bästa året någonsin gett hittills, min Camilla. Gläde utav bara helvete!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var rädd om dig älskling!

Anonym sa...

Åh du är bäst darling!!!