torsdag, februari 05, 2009

Det löser sig alltid

Min tvättmaskin har gått sönder, tur att tvättstugan finns.
Synd att jag inte har tid att tvätta. Vilken stund mellan 18.00 och 19.30 skulle det någonsin hinna uppfyllas.
O ja jag kan ju tvätta på helgen. Synd att helgen inte är varannan dag då jag vanligtvis tvättar.

Mamma var uppe hos mig i går. För första gången nästan, i alla fall mer än en kvart.
Hon stannade och passade Basse så jag kunde springa av och an till tvättstugan. Det är jobbigt att vara barnvakt till ett sovande barn så jag fick bjuda på middag och gratis internetuppkoppling då hennes for the moment är nere.

Riktigt mysigt får jag säga, att ha lite besök på kvällen och att det var ens käre mor gör det hela bara till det bättre. Tänker inte skaffa en ny tvättmaskin nu, skall vi säga två gånger i veckan för att vara schysst? Eller?

I alla fall är fredagen snart här och Pat kommer med plan till the west side, lovley!

Känner mig lite kärleksfull idag så jag hoppas ni blir lite smittade! PUSS!

3 kommentarer:

Anonym sa...

smitta mig, smitta mig!!! :)
Så jag kan känna lite looove in the air.. puss på're

Anonym sa...

Kan de inte bara bli fredag, 21:15!

Anonym sa...

weeee