torsdag, februari 05, 2009

Jippie!!

Lyckan är total!!

SÅ länge har jag gått och önskat att få träna, nu är detta möjligt och jag mår så bra. Helt otroligt!
Man blir gött trött i kroppen men inte seg och matt som man annars kan känna sig. Med detta har även kosten rättat till sig, det liksom bara blir så automatiskt. Man är inte lika göttesugen.

Detta är verkligen ett stort steg framåt i det liv jag vill leva! Hoppas jag kan fortsätta såhär.

Ååå jag är så glad!! 

Ps. Och så tänker jag alltid på dig Camilla när jag är på gymmet, det är liksom din grejj. Det gillar jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

så bra! jag tänker nämligen på dig hela tiden.!! =)

vad kul att få prata med dig idag hjärtat! om ni kommer upp nästa helg kan vi ju alltid ta en sväng tillsammans till mitt nya lyxgym här i linköping. jäkligt najs faktiskt!

hörs i vekcan.

kärlek