fredag, oktober 03, 2008

too much!!

Jag har för ycket att göra så jag har lagt ner.. Hinner ändå inte innan dagen är slut, hatar när det blir så.
Kommer gå och tänka på alla fakturor och verifikat osv hela helgen..
Shit har glömt dagens inbetalnigar oxå, får göra det fort nu. Mitt skrivbord ser man inte under alla papper som ligger i ett virrvarr. Ibland har jag lika mycket att göra som en kanin i bur men ibland kommer grejerna i högar. kan det inte vara mer blandat så jag hela tiden har något att göra??
Nu kommer målaren hem till mig nästa vecka i alla fall så jag slipper bo mitt i en ombyggnad.
Har under en månads tid gått och tänkt på att det går människor in och ut ur mitt hem och fixar.
Har varit extra noga med att ha ordnig i troslådan, tänk om de tar sig en titt, då vet jag exakt hur de låg och då skall de få spö de jävlarna.

Aja får väl gå och göra mitt jobb, tjosan!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår honey!!!
Du glömde plånbok och det hos mig.. Ska kolla om jag kanske kan låna bilen av mamma.. Puss och ring mej