fredag, oktober 03, 2008

Radiotönt!

Ja, radiotönt är jag men vilken annan hobby kan man ha samtidigt som man jobbar?? Boule eller frimäksamling skulle aldrig gå, har annat att göra på arbetet faktiskt, typ blogga :S

Igår när jag hade tröttnat på rocken ändrade jag till Thevoice.
Där bad de snällt att man skulle registrara sitt namn på deras hemsida. De skulle senare dra ett namn som hade chans på 100 000kronor. Självklart gjorde jag detta och fem minuter senare ber de mig ringa upp. Man hade då 30 minuter på sig att ringa. Jag grabbar telefonen och slår in 031 40 39 00 och kom till Scandic Hotels, jag klickade kvikt den gamla trevliga damen i luren och slog rätt 020 40 39 00..

Nu har jag i alla fall chansen att vinna 100 000 att shoppa för i TäbyGalleria. Kuul.
Tänk om de bara säljer träskor och plånböcker i garnat ull? för hundratusen?

Är i vilket fall garanterad en skiva från the pussicatdolls, RnB ljuva RnB..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du e grym hjärtat.. haha, sthlm here we come!!!! =)

Anonym sa...

hahaha vad var det jag sa.. nu dröjer det väl inte länge innan du går från att vara lokalkändis till rikskändis.. känns rätt bra att va bundis med dig då.. hoppas du o sebbe får en underbar kväll, lova att inte se lila sjöjungfrun utan mej bara. kärlek till er båda, nu väntar den rosa champagnen =)