torsdag, oktober 16, 2008

Trassel hit och dit

Stockholm var en kvick upplevelse. Jag var inne 20.15 och ute 17.10 dagen därpå.
Nu har mina läsare börjat ”klaga” på mitt tråkiga skrivande men håll ut. Vill ändå inte att bloggen skall förfalla bara för att jag inte har lust.

Har funderat på att lämna landet, en vecka bara men ändå. Åka till ett soligt land, inte bo på flott hotell utan kanske vandra eller cykla. Det hade varit underbart.
Vad tycker ni, laptop eller resa??
Ni märker kanske att jag försöker pressa ut lite kommentarer, kommentera mera!!

I går funderade jag på en sak som ofta återkommer i mina tankar. Jag packade upp resväskan och såg att mobilladdaren och min handsfree hade trasslat ihop sig.
Hur kan det bli så, de har ju bara legat i min väska. De var ju helt fria när jag packade ner dem. Hur konstigt är inte detta? Så är det även i sladdpåsen hemma i skafferiet, där har alla sladdar inslingrat sig i varandra men de ligger ju bara där.
Som tur är har jag alltid varit så jäkla bra på att trassla upp saker allt från sladdar, slangar, hopprep och silverhalsband. Var faktiske jätte stolt över detta när jag gick i lågstadiet. ALLA kom till mig med sina trassliga saker. Och jag fixade det alltid.
Lika flink som Karin (Sunes Jul)

Ännu en dold talang, jag slutar aldrig förvåna.

Googlade sunes jul och fann denna underbara bild, vilka tider!

1 kommentar:

Anonym sa...

resa! resa! resa!

hoppas du har en fin dag på jobbet baby.