tisdag, oktober 07, 2008

Duktiga jag..

Människor omkring mig har fått en idé om att jag är så duktig och jag får ständigt höra detta. I och med detta blir även dessa mäniskor grymt besvikna varje gång jag inte är så duktig.
Är bara SÅÅ trött på detta. Jag har inte bett om att få en sådan stämpel. Jag tycker inte alls att detta är något positivt å min sida då jag hela tiden måste leva upp till andras förväntningar och sedan på omvägar höra:
Charlotte hon är inte någon ängel hon heller.. Fan heller att jag är, vill inte vara någon ängel och har heller aldrig sagt att jag är någon.

Kan alla inte bara ha en dålig inställning på en gång så slipper folk bli besvikna. Till exempel när jag varit ute med mina vänner två helger på RAKEN när jag har barn, herregud!!! Jag var till och med full en gång!!

Och pappa om du läser detta, jag tänker inte bli jurist, inte heller läkare eller något annat välbetalt yrke bara för att du vill. Kanske blir sopgubbe, jag tycker det är as coolt med lastbilskörning och har alltid velat ha en grön bil.

Jag tycker för övrigt att människor inte bör lägga sig i mitt liv och vad jag gör.
Har ni något att anmärka så säg det till mig, så kan jag samtidigt berätta både det ena och det andra om hur oduktig jag är.

2 kommentarer:

. sa...

tycker du är assunkig och aldrig gör annat än är full och spyr på soffan hemma utan att torka bort det.. Sen är du livsfarlig bakom ratten och fiser aldrig högt. Så jag tycker inte alls du är så jävla helylle.

Chaluda sa...

Tack Jennie för att du berättar en del av mitt sanna jag, fattar inte vad folk får allt ifrån.. Jag är oxå tuff, ansvarslös och rå :)