fredag, oktober 03, 2008

Röra..

Jag är världens dåligaste förälder..
Har hämtat Sebastian sist av alla hela vecka, förutom i tisdags. Idag bara skrek han efter mig på dagis, slog och viftade med både armar och ben. Det kändes såå skoj att gå till jobbet idag.
Ville bara vara hemma med min son och gossa hela dagen. Jobbar imorgon med sedan är jag ledig söndag.
På dagis när jag kom i morses satt det en skylt, säkert specialgjord till mig, ALLA EXTRAKLÄDER SLUT!!! lätt att se det när jag hämtar Sebastian på andra avdelningen alltid. Hinner glöma av det under dagen, när jag ser den på morgonen.
Jag är världens mest gölmska förälder..
I måndags skulle barnen fotograferas, Basse hade ny skjorta och mass (vax) i håret, jätte fin.
Så står vi där helt påklädda då ringer fröken och säger " fotografen är sjuk så Sebastian behöver inte komma till dagis" Ååå och jag som måste till jobbet, fick sjukskriva oss heltenkelt.
Vad är det för ordning jag har på mitt liv. None!

Dax för uppryckning Charlie!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ring mig på din rast om du får tid över!! Puss pussss