torsdag, oktober 09, 2008

Glöm det

Än en gång måste jag få lov att skriva om hur glömsk och tankspridd jag är. Detta är ett personlighetsdrag som bekymmrar mig mycket och som en vacker dag kommer bli mitt fall.
Jag försöker att arbeta på detta men är man glömsk så är det lätt att glömma vad man skall komma ihåg- att bli bättre på just detta.
Idag har jag glömt min mobil hemma så maila mig om det är något viktigt. I går glömde jag middagen på jobbet, fick koka soppa av en spik igår också, stackars Basse.
Jag har i veckan glömt av både det ena och det andra på jobbet -oops- och det blir en väldans massa extra arbete för mig, så dumt. rena rama fiskvarningen!!
Beundrar människor som kommer ihåg saker och ting, som har sån fin jävla ordning, kul för dem

Angående önskan om en mentor har ingen lämnat kontaktuppgifter än och får kanske flumma runt själv i "de vuxnas värld"

Inga kommentarer: