fredag, oktober 17, 2008

Pipen

När man befinner sig i Stockholm kan man inte lämna staden förren man sett en kändis. Jag var ju inte så mycket på staden så jag fick aldrig chansen. Tyckte ändå att jag måste skåda ett känt ansikte.
Jag stod på Centralstationen i sista sekund och letade desperat efter någon man kanske kände igen, med ack nej.

Jag gav tillsist upp och precis när jag skulle gå ut genom dörrarna axelknuffade jag Johan. Måste nog specificera mig lite, Johan med Pipen..
Fortfarande ingen som vet kanske.?

BOLIBOMPA LEGENDEN
Johan med pipen som har funnits i rutan sedan jag själv följde barnprogrammet.
Pipen var en liten pipkanin som Johan lurade alla barn med att den kunde prata. Men bara med honom, viskandes i hans öra.

Han såg jag i alla fall. Bästa kändisen att träffa på, vem annars??

Inga kommentarer: