tisdag, oktober 07, 2008

sakna..

Oj, vilken känslig dag jag har haft idag tänkt en del och känner att jag saknar någon..
Denna någon har varit en stor del av mig och min son i flera år. Detta är en underbar människa som ALLTID får mig att skratta.
Ni har kanske gissat rätt att det är min förra pojkvän, Fredrik.
Ångrar absolut inte att vi separerade eftersom att vi var mer som vänner i slutstadiet, men som sagt var han min vän och i vissa stunder i livet min enda. Jag delade allt med denne man och var det något så var det han som fick ta det, bra som dåligt..
Nu har det gått ett par månader och det först nu så känner jag saknad, tomhetskänsla efter min trogne vän.
Jag hoppas och tror att vi alltid kommer ha kontakt men såklart blir det aldrig som på vår tid..

Jaha det var det..
Vet inte vad jag skall skriva, är lite blödig idag så såhär får det bli.

Inga kommentarer: