onsdag, oktober 01, 2008

Rocka loss!!

Dagarna i ända när jag sitter på kontoret(på min ända) hahahha så brukar jag i alla fall lyssna på TheVoice, konstant.

På morgonen stapplar jag mig upp och slår på kanal5 och där är de troget varje dag, dag in och dag ut.
Jag lyssnar på samma musik HELA tiden, och musik som betyder så mycket för mig.

Nu har jag gjort revolt och har i två dagar satt på 106,7 där de spelar rockklassiker "tidernas bästa rock"
Inte för att jag har tröttnar på divornas galande och pojkbandens yeaande utan för att jag helt enkelt vill vidga mina vyer.
Har i hela mitt liv ogillat rock utan att ens ge det en chans, orättvist Challe!!

Det kanske är som med mat, servera det 12 gånger så gillar du det sedan (vet inte vart den teorin kommer från men den finns)

Ok musik ändå, mer riktig, mer själ, mer hoooot!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha om du vill kan vi ändra på dina morgonrutiner, jag kan spela in ett liveband med Godmorning-Matilda, lite morgonsnack och sång! :)
Love you! /m

Chaluda sa...

kan du inte göra det bejb!! i'm longing for your voice :)