torsdag, oktober 23, 2008

Snor!

När klockan slår 12 rusar alla kontorsråttor på lunch, lika så jag.
Under en timme är alla dessa fulla av liv och humor.

Jag brukar liksom alla andra åka med arbetskamraterna och äta lunch, mycket trevligt.
Men vad är det för restaurangersom finns. Värre än bamba alltså, och priset överstiger alltid 60.- och då är det billigt.
Personalen på dessa ställen är ofta griniga och släpper inte lätt på de hårt ihopbitna munnarna.
De slafsar upp måltiden helt utan respekt, hallå jag skall äta det där!! Behandla min mat med vördnad för f*n. Ofta har den kvinnliga bespisningspersonalen mustach och ölmage.. när jag tänker efter så framträder de manliga som lite kvinnliga - långt hår, skarfs och noppade ögonbryn. Konstigt, men så är det..

Det värsta av allt när man äter in public är i dessa tider att folk snyter sig... Gör man det mitt i maten? Vid matbordet eller ens i örat på främmande personer?

Det är inte mycket jag stör mig på men för allas skull, snyt er på toaletten!! De ligger ofta lättillgängligt och nära restaurangen.

ÄCKLIGT!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jag håller helt och hållet med dig. Att snyta sig är något man kan göra på toaletten, INTE där folk sitter och äter. Jag vill inte höra hur dom fräser ut snor. Är så äckligt så man kan spy!