fredag, oktober 17, 2008

Ring då!

Idag förväntar jag mig att jag skall bli rik.
Tror att det är dragning idag för The Voice vinsten. Jag är ju med i lottningen om hundratusen i shopping på Täby Gallerian.
Har inbillat mig att jag är den utvalde till detta. Då bär det av till Stockholm med Camilla, Matilda och Caroline; de är mina utvalda ;)
Är helt enkelt helt säker på att jag kommer dra hem kosingen.

Fredag idag, skönt, men jobbar hela helgen. Skall gossa med Cam* och bygga tillbaka min säng.
Möglet är borta och det är nygipsat, spacklat och målat.

Det blir nog hyrfilm med Basse och punchrullar.

Ring då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller mina tummar hårt för att vi tjejor ska kunna dra iväg =)
Hoppas du & cam får en trevlig kväll, nästa helg är jag ledig, är det vi två då?? =)
Puss puss och saknar min gamle vän!

Anonym sa...

lottentott du är en pärla.. dock lät det där med punshrullar inte jättesmarrigt. hehe. ses imon hjärtat mitt, kul att prata med dig. får ju erkänna att man är mäkta stolt över att ha en rikskändis till polare. och allt kan ju hända när man tankar... ;)
kärlek /camsan