torsdag, oktober 23, 2008

Cream della mama

Mörkt när man går till jobbet och mörkt när man åker hem... Så nu var det denna tid nu då. Förstör f*n allt. Inte alls mysigt och julen är en ångestladdad tid.

Det positiva med mörkret/vintern är tända ljus och the.
Eller "cream della mama" som Basse önskar, varmmjölk med kanel och en knivsudd vaniljsocker, lovley!!

Är i alla fall helt kär i min son såå go, han tror att bajset åker ut i havet och att krabborna äter upp det.. Låter som något som jag skulle säga.

Han tycker också att månen på morgonen liknar en banan och vägrade igår låta mig borsta hans tänder då han redan hade borstat alla TRE(han har typ 20).

Han kallar mig för lilla gumman, drar mig i håret och säger att det går över..

Slänger ur sig fraser som "tjena kexet står du här och smular" mitt i nattningen.

Hjälper alltid till hemma, han packade upp allt jag handlat i veckan igår, bör inte stå i hallen och skräpa. Allt hamnade på rätt plats förutom nya dörrmattan, "mamma det får inte plats två mattor här" så den kastade han ut.

Köpte en ny dörrmatta som sagt, såg den och tyckte att den skulle vara det enda som skulle bli personligt i mitt hem på den står det: PLÅNBOKEN, NYCKLARNA och MOBILEN..
Så rätt för mig!

Tror att jag har en bra dag framför mig idag, känner mig lite livlig, det är nog de sista strålar av sol som lyser in på kontoret som gör det..

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAH hjärtat! det finns inget underbarare än du o sebbisen! damn jag längtar tills nästa vecka. ni får den tråkigaste vardagen att bli till en fest, kan man vara annat än glad i erat sällskap? hoppas ni får en toppenhelg o sen blir vi förhoppningsvis tillfälliga sambos en tid. =) pussar till er båda /camelam