tisdag, mars 30, 2010

Vem är DU?

Nu har jag fått undringsmani igen. Just nu undrar jag så mycket så det kittlar i huvudet.
Undringarna är: jag har upp mot 100 läsare om dagen, vilka är ni? Läser ni för att ni gillar eller ogillar? Tänk om de flesta läser för att de stör sig, haha! Hade varit kul! Tänk om typ Göran Persson läser eller Måns Zelmerlöw, de oddsen är i och för sig kanske små men ändå. Ni kan ju vara vilka som helst. Dagisfröknar, ex-boyfriends, arbetskamrater, snuskgubbar, folk med långt hår.
Hade varit kul om ni bara lämnade en notis, kanske en länk till er blogg så jag vet vem ni är. Nu vill jag har minst 50 kommentarer på detta inlägg. Annars vet jag att ni hatar och ogillar mig.

Så!

12 kommentarer:

nilo sa...

Du vet ju vem jag är ;) Din trogna läsare.

Lilith sa...

Jag är Lilith och läser och blir alltid lika fasscinerad av dig :)

Maja sa...

Jag läser inte varje dag men varje gång jag e vid datorn så några gånger i veckan iallafall ;)
kram maja

P sa...

Jag läser :)

matilda sa...

Jag är en trogen läsare också såklart!!! :)

alexandra sa...

ja läser för ja gillar=) Men du har fortfarande inte svarat på MIN stora fråga: Varför handikappsymbolen?....

Patrik sa...

Alexandra: Då svarar jag istället! Symbolen är för icke-läskunniga eller om man inte ser vad de står i verifierings-tecken-rutan. Då kan man istället få verifieringskoden uppläst, har jag för mig. :)

alexandra sa...

haha...jaha...=) tack=)

Jonna sa...

Charlie! Hoppas allt är bra med dig. Till sommaren syns vi i vackra sommarstaden Kungsbacka. Då blir det party med alla oss tjejer :-)
Gå in på min nya blogg :-) Samma som din nu, ville testa något nytt. Me like - men fattar bara inte vart man kan se hur många som läser, vart ser du dina???

PUSS PUSS

Anonym sa...

TH, Du vet vem.. kollar hur du har det..

Joanna aka Skogsgumman sa...

haha, fan va störande! Det är bara massa folk som snokar i ditt liv o inte vill ge sig till känna. Elva kommentarer av hundra?! Jag skulle irritera mig till tusen!!
Iofs så skriver jag ju sällan själv med mitt riktigt namn när jag kommenterar, men jag tror att du vet vem jag är ???

Anders Andersson sa...

Jag är Anders f.d. Staken och jag har precis hittat din blogg. http://www.facebook.com/home.php?#!/Elstako?ref=profile