måndag, mars 01, 2010

Good News!

Bästa på länge. Min fina Matilda hänger med upp till Stockholm på onsdag. Jag har ju varit lite passiv i mitt sociala liv på senaste. Största anledningen är väll att jag inte känner mig så rolig att vara med. Varför skall jag pesta ner någons dag, typ? Astöntigt, I know.

Men jag behöver er så mina kloka vänner! Matilda är den som jag vet alltid, ända in i djupet på hennes hjärta, vill att jag skall må bra. Lika självklart som en syster eller nästan mer än det.
Tyvärr umgås vi inte så ofta, vi jobbar oregelbundet och alla dessa ursäkter man kan komma på. Men så är det.

Vi kommer ha så mysigt. På dagarna skall vi strosa runt i staden och titta på folk (shopping blir det inge, iaf inte för min del) sitta och fika i timmar och njuta av varandra. På kvällarna får Patrik och Matilda slåss om mig, haha!

Det finns hjärtrum, gott om det!

Vår senaste färd från Stockholmen okt 2008, då lät det såhär!

1 kommentar:

Matilda sa...

Åh älskling, blev rörd nu ju! :'(
Vill dig allt gott, och jag lovar att jag ska unna OSS myspys!!