tisdag, mars 23, 2010

Fixa!

Som sagt är jag i full gång med att planera renoveringen till mitt hem. Tro det eller ej men det är rätt kul, annars är det där med inredning inte riktigt min passion.
Idag har Alexandra varit här och taggat mig till tusen, hon har kommit med massa bra tips och ideér. Hon är en sådan där tjej som är tjej. Alltså öga för detaljer, känsla och praktiska saker. Hon kom hit med vackra lila tulpaner och lite påskpynt, tack snälla Alex!
Vi åt kex, ost, fruktsallad och drack bubbel. På en tisdag! Kanal 5 var på mellan 2100-2300, såklart!
En riktig tjejkväll, lyxtjejkväll!
Ett perfekt slut på en rörig dag! Nu är jag glad!
Vackra Alexandra en vacker dag i december, vad sägs om en liknande resa snart igen?

3 kommentarer:

alexandra sa...

Absolut en ny resa tycker ja!
Å sicken grym kväll vi hade igår=)
Glöm förresten inte att det finns många kantiga saker här i världen.. tex musikanter=)hahaha...
<3<3<3

Chaluda sa...

Hahaa! Ja det var verkligen jättemysigt! En resa till Spanien igen i maj kanske? fyrkanter och musikanter.. Puss!

alexandra sa...

åh.. de hade ja verkligen velat!men ja tror inte ja får ledigt i maj och sen så måste ja spara,spara,spara till usa-resan....=(
Fast det kanske hade funkat å åka en fre-mån.....
<3puss