onsdag, mars 10, 2010

Stor dag

Inte högtidlig på något sätt utan bara lång med mycket innehåll.

Jag har gjort upp ett strikt schema för hur mina dagar skall se ut, DISCIPLIN.
Träna, plugga, äta, sova ordentligt och allt vad jag skall göra för att komma på spåret igen. Jag bör komma på spåret igen i alla fall. Vill göra det.

Har stora planer inför hösten och hoppas att allt går bra, allt hänger på disciplin och min, nuförtiden, tomma hjärna såklart.

Idag har jag och Sebastian ritat i tre timmar. Massa saker. Men mest gjorde vi en godnattbok om bonden Petter.
Något som Basse kan läsa själv. Hittills är det flesta böcker för svåra, så att skriva en var både kul och nyttigt.
Basse var illustratör.
Jag kan inte få nog av den där lille killen. Det känns underbart att veta att han kommer vara i mitt liv för alltid!

I alla fall har jag varit bitter hela dagen för att jag ALDRIG kan få långt hår!
Dagligt spex framför webb-kameran.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Haha bitter, omvandla de istället till att du är snygg i de hår du har IALLA FALL, det är ju "lottan-håret" :)
Och längre än vanligt.. PUNKT
<3

Chaluda sa...

Bara för att du kan få långt hår! hehe ;)