fredag, mars 26, 2010

Fredag med det stora effet!

För 23år sedan idag, när jag var exakt 3 månader PÅ MINUTEN, föddes min livskamrat. Från dagen har vi haft en systerlig relation. Det sjukaste är att vi har samma fyra sista siffror!
Jag är född 26 dec 1986 kl 0910
Hon är född 26 mars 1987 kl 0910, GRATTIS MIN FINA TJEJ!

Tänk att jag har haft en vän i 23år idag. Sjukt!
Fick för första gången äta födelsedagsfrukost med henne, hon fick en sjal utav mig som hon hoppade utav glädje över.

Sedan lille Basse föddes har jag inte kunnat fira hennes födelsedag eftersom det har infallit på mina helger. Detta år sade hon att hon inte skulle förlåta mig om jag inte kom. Så för första gången skall jag lämna bort Basse en natt för att jag skall på kalas. Han skall sova över hos sin bästis. Han ser så mycket fram emot detta.
I morgon klockan 8.00 blir jag trebarns mamma fram till 16.00 då jag blir enbarnsmamma igen för att bli tvåbarnsmamma en halvtimme senare och det över hela natten. Skall få ha mina Kevin, Mino och Hampus imorgon. Och min Basse då såklart.

I kväll blir det kalas!

1 kommentar:

matilda sa...

Du är min fina. och det betyder verkligen guld att du kan vara med idag!! och att du va min frukost-dejt också..
Love a lot