torsdag, mars 04, 2010

Novis


Matilda glad som ett barn. Hon skall få åka under jorden på en RIKTIG tunnelbana.

Jag känner mig lite också som ett barn. När vi satt på "tuben" så kände jag med tungan något okänt i min mun, jag har fått en ny tand! En visdomstand! VIS-domstand! VIS!
Men jag fick faktiskt lite delade tankar nu när jag tänkte på detta. Vis blir man ju med åldern. Tänder får man ju som barn. Förresten är det kanske inte alls så kul med nya tänder, de där har man ju hört skräckexempel på. Shit! Varför blev jag ens glad?
Jag har i alla fall fått en ny tand, som ett barn.

1 kommentar:

Matilda sa...

Haha och sen när vi åker "tunnelbanan" hem igen, så säger chauffören i högtalaren "tåget går mot åkeshov"
Vadå TÅG?? vafan snacka om blåsning!! Ledsen i ögat lite där på riktigt också..