söndag, mars 21, 2010

Nytt!

Jag skall renovera! Pust!
Detta passar inte mig, jag som får världens ångest utav att behöva välja, gillar typ att folk väljer för mig.
Har kollat på golv idag. Försökt installera kökshjälpen från IKEA men det funkar inte på Mac. Synd.

Men fler och fler bitar börjar falla på plats och jag vet ungefär hur jag vill ha det. Någon som gillar att hålla på och känna på golv och tapeter och grejer får gärna följa med mig någon dag och säga till mig vad jag skall ha.
Uteplats känns skönt att få snart i alla fall. DET kommer bli grymt! Men lite ångset där med, hur skall jag ha det?

Kom hit och säg till mig, tack!
Denna skall Patrik bygga till mig har han sagt. Annars köper jag den. Eller kan jag snickra ihop det själv?

4 kommentarer:

. sa...

Fråga inte Ilce. Han dillar bara om träslöjdslärare.

Chaluda sa...

Hahaha.. Han har ingen koll på vad en vanlig kan göra även fast han kan bygga fina gavlar.

Patrik sa...

Jag ska bygga! :)

Chaluda sa...

Jag skall räcka dig hammaren..