måndag, mars 29, 2010

Syskon!

Nästan varje dag frågar Sebastian mig när jag skall få en bebis till. Han säger att han vill ha någon att leka med, att han är ensam. Jag ser i hans ögon när han frågar att det är på riktigt, att han verkligen saknar ett syskon.
Endast fyra år gammal känner han såhär och jag får världens sämsta samvete, jag vill att han skall ha syskon. Helst för ett tag sedan.
Nu är verkligen ingen bra tid att skaffa barn på, brist på sambo och avslutad utbildning. Han kommer få syskon först när han är 10 år typ.

Vad skall jag göra för att ge honom någon att leka med(jag duger visst inte) och för att dämpa mitt dåliga samvete?
Åå dumma mig, stackars Basse som har en så dum mamma!
Skall jag skaffa en katt?
Basse är ofrivillig singel. Utan hopp!

1 kommentar:

alexandra sa...

JA! skaffa en liten bögis=) Det är asmysigt att ha, både för dej å för basse=)<3<3<3