tisdag, mars 30, 2010

Ring mej ej!

Jag har världens sämsta förhållande till min telefon. Ibland känner jag för att göra slut men vågar inte eftersom att jag ibland behöver utnyttja den själv. Dock endast i nödlägen.
Är det oschyst av mig? Att jag får utnyttja den men den inte mig? Jag kanske helt enkelt inte är så snäll. För jag hatar min telefon och tänker inte visa någon hänsyn. Ofta skiter jag i den när den ringer, eller ligger där och piper. Jag orkar liksom inte med den. Jag pustar och suckar och stör mig på den väldigt ofta.
Skall jag göra slut då? Ta en telefonautomat eller betala en en pensionär när jag behöver ringa? Använda en telefonbok med blad i papp.
Just nu ligger jag efter med att svara på tusen sms och mail. När skall jag göra det?
Jag funderar på allvar att kasta den kan jag lova!

Arrrr, nu surrade den till igen!!!

Inga kommentarer: