fredag, april 16, 2010

Today!

Avverkad buske

Skövlat skog i min trädgård i ballerina och guldtopp. Igår meckade jag i sandaler och i en skir blus. Jag tror att jag behöver skaffa lite byggkläder. Tänker springa runt i blåställ nuförtiden men inbyggda knäskydd.

Idag kom min käraste hem till Kungsbacka, tänker inte riktigt acceptera att hon kallar Linköping hem. Även fast hon skall hålla till där ett par år. Camelam är på hemmaplan och det blir partaj i helgen.

Nu har portarna stängts på studera.nu så nu kan jag inte ångra mina ansökningar. Eller ens lägga till. Något blir det i alla fall.

Jag har i alla fall spelat TP idag. Är inte helt tappad. Fångade alla tårtbitar. Vill gärna alltid säga tårtbitar med ett smålänskt R eftersom min högstadielärare i matematik alltid använde sig utav tårtbitar-pedagogiken med sin smålänska dialekt. Vi hittade till och med på en raptext till henne som vi preformade för henne efter avslutad lektion, på smålänska med mycket tåRRRta. Hon blev glad.
Tagen utav en som hatar bloggare som fotar sig själva. Så jag lägger ut en bild där jag blev ful och har en likhand fotad av någon annan. Bara för att jag hoppas hon inte hatar mig.

1 kommentar:

Matilda sa...

hahha jag älskar dig, TP snart igen!! :)