torsdag, april 22, 2010

Annat att gö!

Här i storstaden sitter jag sällan vid datorn. Det finns liksom roligare saker att hitta på här än i lilla Kungsbacka.

Igår var jag och Basse helt själva i en biosalong i Kista och kollade på Draktränaren, riktigt bra för både stora och små. En film att rekommendera helt enkelt.
Jag är fortfarande glad att jag vågar mig ut och hittar i storstaden, till och med i rusningstrafik. Även där är det lite skillnad mot vår lilla hemstad.
Just nu hoppas jag att min far är hemma och snickrar på min altan, fast det tror jag inte. Men den skall vara färdig på söndag. Det har jag bestämt och jag får alltid som jag vill, även fast det betyder att jag får snickra hela natten själv.

Om några veckor skall jag ta upp mitt ungkarlsyrke- bartender. Bara för en natt men ändå. Då skall jag se om jag fortfarande kan jonglera med flaskor, fast det tror jag inte.

Inga kommentarer: