onsdag, april 14, 2010

Aggro!!

Idag har jag brukat våld. Hemskt våld med sparkar och slag.
Jag har bytt däck. jag är oväntat stark skall ni veta men dessa däck satt som sten. Jag bonkade och lite granna grät.
Har varit i min farbrors häftiga verkstad där finns allt och lite till. Man blir riktigt sugen på att mecka, suget hade inte undgått någon som vandrat in där. Han har en kundvagn full med rengörings grejer till bilen. Man vill bara hugga in.
Drömde faktiskt mig bort ett tag och lotsades att jag var en Mulle Meck.

Jag har beställt golv, kommer bli så fint. Väldigt mörkt, enplanka. Skall ligga i hela hemmet. Köket kommer gå i samma stuk som på bilden. Passar mig fint! Och på söndag har pappa lovat att börja hjälpa mig med altanen. Mätning och planering i morgon. Kanske materialköp? Nu är det igång!
Nu sitter jag i soffan som en riktig arbetare. Full av skit, svart under naglarna och en hemsk odör under armarna. Fy men ändå lite bevis på att jag har jobbat!

Inga kommentarer: