fredag, april 16, 2010

På spåret.

Många fotgängare i spåret idag. Antingen är de amatörer eller har benhinneinflammation. Jag har både och samt skoskav, mjölksyra och håll.
Många viftande hästsvansar ute också. Hade jag haft en sax i handen har jag nog kubbat rundan rund på ett ögonblick. Efter mig hade jag lämnat gråtandes tjejer i dikena med minst lika kort hår som jag. Moahaha!
Det får bli minst en runda om dagen. Måste få lite kondition. Jag har fått för mig att jag kommer bli piggare och lite lyckligare då.
Jag vill också ha en stor rumpa så jag kutar i backarna och skall börja göra "utfall" när jag har lärt mig hur man får till dem.
Dags för nya skor också kanske? Mina är från innan barnfödartiden då skostorleken var lite mindre.

Aja, jag är på gång med detta med. Nu är det dags för plattläggning på med high-heels och pennkjol.

Inga kommentarer: