söndag, april 25, 2010

Byggning

I morses när jag väcktes var jag trött. Skulle hinna med ett tåg. Trodde först att det var morgontröttheten som gjorde mig illamående men insåg att så var inte fallet när första spyan kom. Sjuk och ynklig satt jag på tåget. Svettades. Frös. Sov. Spydde.
På hemmaplan var det dags för bygge och ingen tid för sjukdom fanns. Har kommit på att jag gillar att bygga och att jag är stark. Det kommer att bli så bra det här så det är inte sant. I mitt huvud bygger jag beboliga fribbebodar och bryggor. Lite tak också.
Jag lurade också några ynglingar på pizzerian att jag var snickare på riktigt. De tyckte jag var cool, förstår dem.
Älskar mina nya gamla bralls
Mina bröder från en annan möder

Nu är jag sjuk igen. Kan bero på att jag bara har kunnat dra i mig en liten pizzabit och två glas cola(jag dricker visst cola?). Jag är sjuk på riktigt. Spysjuk. Undrar om jag kommer kunna sova i natt? Spysjukfummlar i sömnen.

En Ipren och två Alvedon, sedan blir det natten. I morgon skall det byggas igen. Sjuk får man inte vara.

1 kommentar:

alex sa...

Grymmealtanen=) Ser framemot grill där=)puss <3<3<3