fredag, april 16, 2010

Komplimanger..

Idag har jag fått en komplimang. Fick höra att jag är en "roll model". Själv är hon fotomodell.
Hon sa att hon också ville vara en ung mamma som är ensamstående.
Jag ifrågasatte men hon menade att om hon skulle bli ensamstående mamma så skulle hon vilja vara som mig.

Tror inte hon känner mig så bra och mitt mother hood.
Jag är en dålig förebild. Jag slickar tallriken när jag käkat glass på en onsdag, går för kallt klädd i snön och sjunger vid matbordet.
Oj, sedan kom jag inte på mer. Får nog återkomma senare.
Just ja, ibland går jag in med skorna på även fast jag säger att Basse inte får. Felfelfel!

Fick en till komplimang idag. Fick höra att jag skriver bra på min blogg, men sedan var det ju pappa som sade det. Och jag är pappas flicka, klart han tycker det.

Nu undrar jag mest om jag kan hålla mig vaken ett tag eller om jag skall unna mig lite sov. Har ju redan klätt av mig alla kläder för att jag skulle kunna äta gualschsoppa. Det är nog det jobbigaste med gulasch, det är liksom en inbjudan till att gå och sova.
Skall spara lite sommarsvall till lillkillen

Inga kommentarer: