tisdag, april 27, 2010

Koma

Även fast jag sitter här nu rakt upp så är jag i koma. Hjärnan går inte på ens halvfart. Tror att den är mest upptagen med att göra ont.

Ute skiner solen och jag vill inte mer än att någon skall komma och släpa ut mig. Basse vill bara kolla på TV- inte gå ut.

Tror att jag behöver en smäll, en kick, någon som knäpper mig på näsan.


Men i alla fall är jag massa rik på min bank och en lägenhet rikare idag. Sedan att allt är lånat försöker jag inte tänka på för att slippa ångest även fast lägenheten är värd det dubbla. Har planerat färdigt köket i IKEA Home planner, budget efter budget är gjord och jag tror jag håller mig till den fint. Kontrollfreak!!

Som sagt jag är i koma, lite luddig. Kan nog bero på nattens SJ-vistelse.
Kom och lite slå mig nu!

Inga kommentarer: