måndag, april 05, 2010

Swim

Jag är urusel på att åka till simhallen. Jag gillar det inte riktigt, klorvatten, piss, snor, vax, könsvätskor mm. Blää! Att visa sig blek och knöglig i bikini är inte min grej det heller. Sedan blir man läskigt torr i huden efter simhallsbesök, stram på något vis.
En gång har jag och Basse varit på simhallen, jag har haft turen att Basses pappa tar honom dit flera gånger i månaden så jag har sluppit.
Idag tog jag mod till mig och drog till Åby med Basse och Patrik. Ny teknik har tagit över. Låsanordningar på skåpen styrs med typ chip. Grindarna in likaså. Är glad att jag kom ut.

Tror ändå att det var lite nyttigt att se så mycket naket folk. Man känner sig lite mer normal då. Alla är fula utan kläder, inte bara jag. Och så fick jag bevisat att jag fortfarande kan simma. Det har jag faktiskt funderat över.

1 kommentar:

snor :P sa...

åh, jag saknar simhallen!