måndag, april 26, 2010

Ticktack!

Nu på fredag är jag ägare till mer än vad jag är idag. Till en hel lägenhet faktiskt och en altan på 35kvm som snart är färdig. Det känns faktiskt lite bra får jag säga.

Vid halv sex tiden imorses tyckte jag lite synd om Basse. Anledningen till detta var att jag låg oroligt vaken och väntade på min lillebror 17år som var ute på avenyn och roade sig. Han skulle övernatta här så jag bäddade soffan, förberedde med ett stort glas vatten och en Ipren på soffbordet. Iskall cola i kylen och en skål med godis. Lade fram en ren handduk, ny tandborste och massa annat pjåk.
Stackars Basse som kommer få världens hönsigaste mamma när han blir gammal. Skäms över det och hoppas jag blir bättre på att inte oroa mig och slappna av lite.

Nu ligger lillbrossan och kollar på Peter Pan. Lille killen!

1 kommentar:

alex sa...

jippijajää=)