torsdag, april 01, 2010

Doc

Kom precis hem from farbror doktorn. Han var inte glad på mig.
Jag har febrilt försökt träna upp min kollapsade hjärna. Jag har bara blivit besviken, känt mig värdelös.
Läkaren tröstade mig och sade att det inte är försvunnet, det ligger bara inte i rätt ordning i huvudet än. Det kommer tillbaka. Som ni kanske märker så har mina stavfel och grammatiska tokigheter ökat på bloggen.
Men all press och stress som jag har utsatt mig för har bara lett mig tillbaka i min återhämtning.
Man kan inte piska på en trött häst som han sade.
Får se hur jag gör, kanske piskar i några dagar till eller så går jag och lägger mig. Får se.
Jag är i alla fall väldigt trött.

2 kommentarer:

skogsmullet sa...

"man kan inte piska på en trött häst"...
det ska jag fan komma ihåg! bra sagt

Chaluda sa...

Och det hjälpte verkligen inte. Smart läkare jag har. :D