måndag, april 12, 2010

Phuuu!!

Sitter i soffan och hör min son snarka. Han är slutkörd efter dagens bravader. Vi har haft hans bästis Kevin här i dag och de har skrattat i ett. varit ute i solen mellan 11-20. Konstant! Picknick med pannkakor på en ny lekplats.
Är så lycklig att solen har kommit, ni som känner mig vet. Det är obeskrivligt. Är lite ledsen att jag inte tog med kameran.
Jag hoppas att solen kanske blir min bästa medicin!
Vi har i alla fall planerat in en semester på Göta Kanal. Paddla kanot och tälta med Jenny och Kevin. Kommer bli underbart!
Nu vill jag bara ha min altan färdig. Pappa segar och är inte jättepigg på att hjälpa nu. Kan ni lägga en altangrund eller känner någon som kan? Det ligger redan plattor så det är bara att göra en ram. Resten kan jag fixa själv. Annars ringer jag hit några polacker! JAG VILL HA DET FÄRDIGT NU!

I morgon blir det administrativt fix med banken, jobb och något viktiga telefonsamtal. Skönt!
Shotglas blev en vas!
Citat från Kevin: Dessa blommor skall jag plocka till min allra bästa kompis. Underbara fina blommor skall han få
Haha, de är nästan som ett nykärt par

1 kommentar:

skogsmulle sa...

citat av barn! :D