tisdag, december 23, 2008

över tolv..

Nu sitter jag i soffan som ett utskitet päron.
Mitt liv är en katastrof nu känner jag. Lever med dåligt samvete för att man vill ge en fin jul till sitt barn, samt i total stress för att hinna fixa med allt. 
På detta så har jag lyckats köra sönder mitt däck så jag har ingen bil. Lätt att fixa allt då.
Hur jag kommer till jobbet i morgon är en bra fråga eftersom det inte går att åka kollektivt dit, typ. 
Julgran fick jag igår lösa med lånad bil. Foten därtill fick min moder i dag snällt skaffa eftersom de var slut i hela Kungsbacka. Nu står den här pyntad och klar, får erkänna att det är riktigt mysigt. 
Har lyssnat på julmusik, ätit pepparkakor med ädelost, druckit julte och pyntat granen helt för mig själv ikväll. Meningen var att Basse skulle pynta granen men utan fot och planerad färd till pappa Johan så fick jag göra det själv nu senare på kvällen. Inte kul att vara ensam.

Pepparkakor har vi i alla fall hunnit med att baka. jättegoda blev de, perfekta!

'

Är julklapparna fixade? NÄÄ! Nähä!

Ännu en stressig dag väntar. Jobb till tre, klapphandel, slutfix och nää det kanske inte var så mycket.. Men snart är det julafton i alla fall..

Får se om det blir något mer skriveri i dagarna

Kram på er alla och God Jul!

3 kommentarer:

Sandra sa...

jättefin gran! Ring mig imon om du vill ha hjälp med nånting. Eller bara sällskap! Klockan är ju 05.03 och jag är pigg som en mört så det suger, men vid 3 får jag allt ha vaknat!

Anonym sa...

Hang on there!! Jag önskar att jag kunde säga att du kan ringa mig också om du behöver extra hjälp.. men vi åker iväg över jul :S .. Du har mitt stöd i alla fall, om det är till nån hjälp? :P
Försök att inte ha så dåligt samvete bara, inget blir ju bättre av det och inget förändrar ju situationen egentligen..?
och Du Gör ju Så Gott Du Kan!
HEJA!!!!
och KRAM

Daniel sa...

Så tjusigt juligt ni har det!

Goood jul på eder
Lev å må så gött!