måndag, december 08, 2008

Brejjk!

I eftermiddags satt Frida och spela synt. Det var någon hipp åttiotalsdänga i breakedancestuk. Det började sprätta i fötterna och jag kunde inte vara still. Eftersom att jag dansade breakedance för sex år sedan(men inte testat sedan dess) så var det naturligt det som flög ur mig


Här sitter jag med mitt crew, han i blått beatboxar och bruden i rosa är hon med synthesizern
Här börjas det... Mitt crew väntar med spänning på min comeback
En tuff spinn likt ninja Donatello on the back! (kolla min fotföring, breakdansare??)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wrooom, undra hur många varv du snurrar per minut :) Puss ä!

Anonym sa...

coooolt ja e stolt över dig

pappa

. sa...

Fotografen har gjort ett ypperligt jobb som fångat detta spinn!!

. sa...

Sikka graciösa armar på första bilden. Når til the moon and back!!!

Chaluda sa...

Det är mycket i dessa bilder som är graciöst, facinerande!

Anonym sa...

Hahaha
yeeaaah