onsdag, december 24, 2008

Julaftnonen!

Nu är det Jul. 
Har varit hos pappa med ny familj och firat lite. Har sockerkick av julmusten.

Vem är idioten som bloggar på julafton då, JAG!
Eftersom Basse fortfarande är hos sin pappa så har jag fått lite ensamtid. Sitter i soffan och vilar ruset av mig. Snart skall jag till Sebastians farmor och farfar och fira lite med dem också.


Visar en bild för exakt tre år sedan, herregud vilken mage jag hade. Jag kan knappt tro det själv. 
Det var mitt i julmiddagen slemproppen gick, tur att jag höll mig några dagar till.

Skall packa in de sista klapparna sedan är det full rulle igen.

God Jul på er alla, eller hoppas ni haft en trevlig jul för ingen läser bloggar idag, eller?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gooooo Jul!!! :D
Kram Joanna

Anonym sa...

Joho jag gör :)

Sandra sa...

jodå jag är alltid uppdaterad på din blog. Självaste julafton är inget skillnad!
Ja kommer ihåg när du va så stor! Ja kom hem från usa för nästan exakt tre år sen och surprisa dig vid tåget. Oj då va lotta känslomässig! Se upp för gravid kvinna! =)

Anonym sa...

mitt hjärta!!!
saknar dej så mkt. damn det hade vart helt underbart om du var här med oss nu. alla frågar om dig... men det tar vi igen när ja e hemma imon. 26, stor dag då.. ;)
kärlek /camelot