tisdag, december 16, 2008

Skumt

Idag har jag ätit fem skumtomtar, nu rapar jag skum.

Jag har också äcklat mig över i hur mycket skit jag tvingas ta i varje dag. Det finns tyvärr en hel del ohygieniska personer, en del av dem skickar säkert papper till mig :S som jag måste hantera och kontera.

Nu känner också killarna (tidigare i bloggen såkallade gubbar) på jobbet till min blogg. Om jag känner dem rätt kommer de leta efter något att mobba mig med. Får lägga en extra tanke på detta i fortsättningen...

Ikväll är jag barnledig, skall till Kungsmässan och handla klappar. Inga kommentarer om vad jag tycker om julstök och knök i affärer...

Hoppas kunna lägga upp en film ikväll, hur gör man? Hjälp mig snälla!

Fick ångest vid tanken på att jag är 21år i endast 10dagar till.. Plupp, en rynka till.. Men har jag blivit visare, nope!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag vill inte höra några gnyn om att du snart är 22 och att det skulle vara gammalt!! Jag är snart 23 och jag behöver bli övertygad att jag fortfarande är ung..
Och stå ut... du är inte ensam om att hata julen. Vi kan åka långt långt bort om du vill och stänga ute oss från omvärlden till den första Januari

Anonym sa...

wohooooo. Fyller du år den 26:e???
Grattis i förskott! :D
kram*