söndag, december 28, 2008

Jaa

ÅÅ vad jag hade mysigt på min födelsedag. Mina bästaste flickor samlades i hemlighet och överraskade mig med mat, tårta och spaanläggning. Min son och Johan var där också en stud, helt underbart. Är så glad att jag har alla dessa underbara människor by my side.

Nu är jobbet på Siba över, julrusningen har lugnat sig men jädrar vad jag har krängt elektronik. Borde få medalj av självaste Fabian :D


Juldagen och Basse är inte pigg att vara med på bild

Jag är nog världens sämsta bloggerska, skulle en professionell bloggare besöka denna sida hade denne nog skakat på huvudet och aldrig återvänt. 

Håll till godo vänner och familj som ändå vill läsa mina rader och kliva in i mitt spännande liv, not.

Nu skall jag åka och göra mig själv en björntjänst; Hjälpa Cam att flytta. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

En kommentar ville du ha, en kommentar ska du få, har du tur så blir de kanske två.

Snart går tåget, mot en stad som har hamn, då får jag äntligen krama, min älskling famn!

Puss!

Anonym sa...

Och så en kommentar till då.. som jag skrev. Fy fan, jag ska inte ägna mig åt dikter framöver, hahaha! Puss älskling!