tisdag, december 02, 2008

För mykke!

Eftersom att jag kör den tråkiga stilen på bloggen och skriver rätt och slätt vad jag gör i mitt liv så kan det inte alltid dokumenteras. Jag har helt enkelt gjort för mycket de sista dagarna för att jag skall hinna skriva ner allt. Har tom tagit fina bilder- bloggmaterial- som nu aldrig kommer bli publiserade.

Herregud, lite fantasi om mitt liv får ni ju ha! Think wild!

Kan dock skriva lite, då i listformat
*85års röjfest
*DANS med galna vänninor
*SIBA-jobb, frivilligt
*mysfrukost med Basse, Cam och Jonna
*Julpyssel med tilltugg
*installation av Basses nya TV -Samsung 5serie 32"
*film och Matilda i ett

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjooo!!!
Det var så himla kul att träffa bäde dig och Basse - ni är det finaste paret tycker jag :-)

Chaluda sa...

vem är du? Jonna?