tisdag, december 16, 2008

Lussefirande!

Basses lussefirande igår.. 
Min är den gullige gossen med vippig hatt, den enda som inte sjunger. 
Notara den ene pojkens högst tveksamma beslut att dra på polisdräkt samt flickan som håller händerna flata mot flata, sååå söta!!! Lyssna även efter garvet innan sången börjar, flumfarsa!
På kalaset var mormor, farmor samt lillebror och jag då. 
Mormodern (min mamma asså) är den svarthåriga på slutet och farmor den kortklippta, brorsan ser man inte så mycket av, han är 11 år.


Man är inte lite stolt när de sitter där, det var ju igår som jag krystade för halva livet för att få ut honom känns det som. Nu sitter han där snällt och skulle kunna sjunga en fin visa, jag tror att han tycket att polarna är as mesiga.. Han jämför ju med Michael Jackson och då är dessa visor inget direkt att släppa loss till. 

Man blir tårögd, min son! Min bästaste son!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Världens sötaste basse =)
Jag vill vara barn igen när man ser dom!!
Eller kanske skaffa en liten själv ;)

Anonym sa...

Gud vad gulligt!!! Hihihii
:)